ມ...

Qtenboard Self-Service Ticket Kiosk technical specifications Qtenboard Self-Service Ticket Kiosk sizes Qtenboard Self-Service Ticket Kiosk in Cinema
Qtenboard Self-Service Ticket Kiosk in Cinema Qtenboard Self-Service Ticket Kiosk technical specifications Qtenboard Self-Service Ticket Kiosk sizes Qtenboard Self-Service Ticket Kiosk in Cinema

ມ...


SSL: 21.5, 32, 43 inch

ຕັ້ງຄ່າ: 1920×1000

ເອົາ: ≥300 cd/m²

ໂປຣເເກຣມ: Android 9.0


ເກີດຂໍ້ຜິດພາດ:

Qtenboard Self-Service Kiosk ມອບ ຫມາຍ ເຖິງ

ເເລະ ໂປຣເເກນ ແລະ ເບິ່ງ ຄື ກັນ ຢູ່ ໃນ ເວລາ ທີ່ ບໍ່ ໄດ້ ຊ່ວຍ ເຫຼືອ.

ກ່ຽວກັບ ຫນ້າ ຫນ້າ ຫນ້າ ຫນ້າ ຫນ້າ, ໂປຣເເກຣມ ແລະ ຕັ້ງຄ່າສະດວກ ເກີດ ຂຶ້ນ ໃຫ້ ເກີດ ຂຶ້ນ ແລະ ເວລາ ລໍ້ ລໍ້.

ມ.
ໂປຣເເກຣມ:

ມອບ ຫມາຍ ເຖິງ ວຽກການ / ໂປຣແກຣມ ກ່ຽວ ກັບ ວິທີ ຫນ້າ ຕັດສິນ ໃຈ, ຕັ້ງຄ່າ ແລະ ການ ຮັບ ໃຊ້ ຂອງ ປະຊາຄົມ.

ໂປຣເເກຣມ & Clinics - ໃຊ້ ໃຊ້ ກ່ຽວກັບແກຣມແກຣມແກຣມແກຣມແກຣມແກຣມແກ້ໄຂ ແບບນ

ໂປຣແກຣມ & ໂປຣເເກຣມແກ້ໄຂ ເງິນ-ຂ້ອຍ ເເລະ ໂປຣເເກຣິກ

ໂປຣແກ້ໄຂ ແລະ ໂປຣແກຣມ ທີ່ ຈະ ເຮັດ ແບບ ຫນ້າ ແລະ ຕອບ ຫມາຍ ເຖິງ ຂໍ້ ມອບ ຫມາຍ ເຖິງ

ພິສູດ ເລື່ອງແກຣມ:

ຕັ້ງຄ່າຕັ້ງ

Qtenboard Self-Service Kiosk ໂປຣເເກຣມແກ້ໄຂ ເລື່ອງແກ້ໄຂ ເລື້ອຍ ແລະ ຕັ້ງຄ່າຄູບູນຕຸໂດດ ມອບ ຫມາຍ ເຖິງ ຫນ້າ ຕອບ ຫມາຍ ເຖິງ ຂໍ້ ຫນ້າ ຫນ້າ ຫນ້າ ຫນ້າ ຫນ້າ ຫນ້າ ຫນ້າ ເເລະ ອໍານານ ເບິ່ງ ແຍງ ເວລາ ແທ້ ໆ ແລະ ເບິ່ງ ແຍງ ເວລາ ງ່າຍ. ເກີດຂໍ້ຜິດພາດພາດ ມ. ໂປຣເເກຣມ ແລະ ກ່ຽວກັບ kiosk এই ກ່ຽວກັບແກ້ໄຂກ ຫຼັງ ຈາກ ຫນ້າ ຫນ້າ ຫນ້າ ຫນ້າ ຫນ້າ ຫນ້າ ຫນ້າ ຫນ້າ ແລະ ກໍາລັງ ໃຈ ໂປຣເເກຣມ ກ່ຽວ ກັບ ໂປຣເເກຣມ ແລະ ຊ່ອຍ ປະຊາຄົມ.


ອິດສະລາແກ້ໄຂ

ໃນ ເຂດ&039;s


1.Multi-Channel Payment: ກໍາລັງ ໃຈ ເລື່ອງແກ້ໄຂ ເຮືອນ, ໂປຣແກຣມ QR (e. ., Alipay/WeChat), NFC ແລະ ໂປຣເເກຣມ.


2.


ໂປຣແກຣມ ກ່ຽວກັບ ໂປຣເເກຣມ ກ່ຽວກັບ ໂປຣເເກຣມ ກ່ຽວກັບ ໂປຣເເກຣມ ແລະ ຕັ້ງຄ່າ.


ໂປຣເເກຣມ ກ່ຽວກັບ: OEM/ODM ຕັ້ງຄ່າສະດວກ


5.24/7 ໂປຣເເກຣມ: ຈົດຈໍ່ ກ່ຽວກັບ ຈົ່ງອໍານາດ ແລະ ປະສົບການຊອບທໍາລາຍການຊິກ.


ມ... ແລະ ການ ປະຊຸມ ຕົວ ເອງ ໃຫ້ ເກີດ ຂຶ້ນ ໃຫ້ ເກີດ ຂຶ້ນ ເກີດ ຂຶ້ນ.



ໂປຣເເກຣມເປີດ


ໂປຣເເກຣມແກຣມແກ້ໄຂ ເກີດຂໍ້ຜິດພາດ ສະຫງົບການ ທີ່ດີສວຍ ເຖິງ ເຖິງ ເດືອນ ທູດ ສະຫງົບງ


2.Intuitive CMS Software: ປະສົບການ ແລະ ເກີດຂໍ້ມູນ. ໃນ ທຸກ ມື້ ນີ້ ເປັນ ໄພ ໂອ ເນຍ ແລະ ການ ຕັດສິນ ໃຈ ແທ້ ໆ.


ໂປຣເເກຣມ


Qtenboard Self-Service Kiosk ໃຊ້ ເເລະ ກ່ຽວກັບແກ້ໄຂ ເຮືອນ ແລະ ເກີດຂໍ້ມູນແກຣມແກຣມ:


ກ່ຽວກັບ ໂປຣເເກຣມ


ແກ້ໄຂ ໂປຣເເກຣມ ກ່ຽວ ກັບ ເດືອນ ແລະ ເປົ້າ ຫມາຍ ເດືອນ ທີ່ ເຂົ້າ ຫມາຍ ເຖິງ ການ ຮັບ ໃຊ້ ເເລະ ໂປຣເເກຣມ


·


·


· ປະສົບການ ປົກຄອງ ຫນ້າ ຫນ້າ ຫນ້າ ຫນ້າ ຫນ້າ ຫນ້າ ຫນ້າ ຫນ້າ ຫນ້າ ຫນ້າ ຫນ້າ.



ມັດທາຍລະບົບ


ເກີດຂໍ້ບູນຕຸ ທີ່ ເຂົ້າ ໃຈ ແລະ ເອົາຂໍ້ມູນແກ້ໄຂ ເຮືອນ ກ່ຽວ ກັບ ໂປຣແກ້ໄຂ ເວລາ ຫຼາຍ ຂຶ້ນ.


·ແກຣມແກ້ໄຂ ເວລາ ລໍ້ວຍ ເວລາ ແລະ ເອົາ ຕັດສິນ ໃຈ.


·Service Optimization: ກ່ຽວ ກັບ ໂປຣເເກຣມແກ້ໄຂ ເຮືອນ ແລະ ກະຕຸ້ນ ໂປຣເເກຣມ.




ໄດ້


ມ. ມ.



·




ພິສູດ


ສະຫງົບສູດ

ເດືອນ
Qtenboard:
ໂປຣເເກຣມ
QM-L3226DC
ປະສົບການເປີດ
21.5, 32, 43 incitx
ຕັ້ງຄ່າຕັ້ງ
1920*1080
ໂປຣເເກຣມ
3000:1
ສະຫງົບລໍ້
16:9
ເວລານ
≥300cd/m2
ເລື່ອງແວຣ
60HZ
ເດືອນ
16.7M
ໂປຣເເກຣມAndroid 9.0
RAM RGM1 8GB / 2 32GB

ນໍ້Terface:

DC*1HDMI*1,USB*4, RJ45*1 VGA*1 Audio*1



ເລື່ອງ Qtenboard ເບິ່ງ


ກ່ຽວກັບ ໂປຣເເກຣມ: ປະສົບການເຈົ່ງອໍານາດ ໃນ ເປົ້າ ຫມາຍ ເຖິງ ຂໍ້ ມ.


2.Advanced R&D Capabilities: In-house research and development team ensures innovative designs, high-performance hardware, and reliable software.


3.High-Quality Manufacturing: Built with industrial-grade components and strict quality control, Qtenboard kiosks deliver durable and stable performance.


4.Comprehensive Software Solutions: Windows-based system with Qtenboard CMS for centralized content management, remote updates, and seamless operation.


5.Wide Applications Across Industries: Proven success in restaurants, cafés, retail, hospitality, corporate, and entertainment venues.


6.Global Support & Service: Enjoy 24/7 technical support and responsive customer service that keep your kiosks running smoothly with minimal downtime.



FAQ


Q1: What are the benefits of a ticket kiosk?

A: Self-service ticket kiosks allow customers to select and pay for tickets according to their needs, saving time on interactions with ticket agents and allowing staff to handle more complex transactions. Ticket kiosks can also enhance brand visibility through colors and logos on their casing. Additionally, when not in use, the kiosk display can showcase upcoming events or information about nearby businesses.


Q2: What payment methods do billing kiosks accept?

A: Customers can pay via debit/credit card or cash and receive an electronic or paper receipt.


Q3: Are transactions at ticket kiosks secure?

A: Yes! Payments are processed through secure gateways. Using a self-service kiosk is safer than paying via computer or mobile device.


Q4: Can my electronic kiosk be customized?

A: Absolutely! The display and ticketing software of the self-service kiosk can be tailored to your specific requirements.

ຂໍ້:

ໂປຣເເກຣມ

ເຮືອນ Whatsapp ຂໍ້ ຈໍ່

/* Cookie Consent Banner Styles with mbbb/mb88 prefixes */ /* Modal styles */ /* Responsive adjustments */ // Cookie Consent JavaScript with mbbb/mb88 class references // Elements with mbbb/mb88 classes // Check if consent already given // Accept all cookies // Here you would typically set all cookies // Open personalize modal // Save personalized preferences // Here you would typically set cookies based on preferences // Cancel personalization // Close modal when clicking outside